0492 - 59 31 31 0492 - 59 31 31

Van 09.00 uur tot 12.30 uur
Van 13.30 uur tot 17.00 uur
(op vrijdag tot 16.00 uur)
Onze oplossingen

Tips & Advies Pro Administrateur

Voor wie in het MKB verantwoordelijk is voor boekhouding, contracten en alle financiële en fiscale zaken

Tips & Advies Pro Administrateur is ... 

een adviesbrief: op papier en/of digitaal beschikbaar

  • om het uitgebreide takenpakket als verantwoordelijke voor de administratie efficiënt uit te voeren
  • om een antwoord te krijgen op (complexe) boekhoudtechnische vragen
  • om de loonadministratie optimaal op te volgen
  • om contracten op te volgen
  • om snel op de hoogte te zijn van nieuwe wetgeving en regels inzake belastingen, bankzaken, verzekeringen, ondernemingsrecht, personeelszaken, ...
  • om de gevolgen te kennen van nieuwe wetgeving en regels
  • om u te helpen in uw zoektocht naar kostenbesparingen
  • om onderbouwd financieel advies te geven aan de directie van een bedrijf
  • om met kennis van zaken overleg te plegen met uw bedrijfsleider, verzekeringsadviseur, ...

een uniek concept

  • praktische, direct toepasbare adviezen
  • kort en krachtig – in heldere en duidelijke taal
  • 100% wettig, 100% veilig en zonder risico's
  • volledig onafhankelijk advies
  • 'niet tevreden, geld terug'-garantie

een unieke samenwerking tussen

  • het interne redactieteam van vakspecialisten
  • een breed netwerk van externe ervaringsdeskundigen uit verschillende bedrijfstakken
  • mensen 'uit de praktijk' en juist daarom zijn onze adviezen goed toepasbaar

Deze adviesbrief is er speciaal voor ... 

de verantwoordelijke voor de administratie in een onderneming

  • die zijn uitgebreide takenpakket efficiënt wil uitvoeren
  • die een antwoord zoekt op (complexe) boekhoudtechnische vragen
  • die de loonadministratie optimaal wil opvolgen
  • die zijn inbreng wil hebben bij het sluiten van contracten
  • die snel op de hoogte wil zijn van nieuwe wetgeving en regels
  • die de boekhoudtechnische gevolgen wil kennen van nieuwe wetgeving en regels
  • die op zoek is naar kostenbesparingen
  • die onderbouwd financieel advies wil geven aan de directie van het bedrijf
  • die met kennis van zaken wil kunnen overleggen met de verzekeringsadviseur, ...

de accountant, de administrateur, de belastingadviseur

  • die de verantwoordelijke voor de boekhouding optimaal wil begeleiden met fiscale, juridische en financiële tips, adviezen en oplossingen

Bij deze adviezen krijgt u tevens: 

gebruiksklare modeldocumenten, modelbrieven, checklists, ...

  • om de adviezen en oplossingen direct in de praktijk toe te passen
  • en eenvoudig aanpasbaar aan uw gegevens en situatie

rekentools

  • om snel de meest voordelige oplossing te berekenen voor uw persoonlijke situatie
  • om verschillende oplossingen te vergelijken en zo de beste oplossing te kiezen

voorbeelden en bronmateriaal

  • om met kennis van zaken en doelmatig overleg te plegen

Deze extra's downloadt u snel en eenvoudig via uw digitale versie van deze adviesbrief.

Deze thema's komen regelmatig aan bod ...


Aansprakelijkheid

  • Bestuurdersaansprakelijkheid
  • Productaansprakelijkheid
  • Varia
  • Werkgeversaansprakelijkheid

Administratie

  • Boekhoudplicht
  • Inrichten administratie
  • Jaarrekening
  • Loonadministratie
  • Personeelsadministratie
  • Richtlijnen
  • Varia

Auto

  • Auto van de zaak
  • Bestelauto van de zaak
  • Fiscaal
  • Varia
  • Verzekeringen

Automatisering

  • Contracten
  • Privacy
  • Varia
  • Website

Bedrijfsoverdracht

  • Belastingen
  • Bor
  • Estate planning
  • Familiestatuut
  • Testament
  • Varia

Belastingen

  • Btw
  • Erf- en schenkbelasting
  • Heffingen lokale overheden
  • Inkomstenbelasting
  • Loonbelasting- en premies
  • Overdrachtsbelasting
  • Varia
  • Vennootschapsbelasting

Besloten vennootschap

  • Aandelen
  • Bestuurdersaansprakelijkheid
  • DGA
  • Holding
  • Juridische documenten
  • Varia

Controle

  • Belastingen
  • SZW
  • Varia

Financieringen

  • Aandelen
  • Bank
  • Crowdfunding
  • Familie
  • Varia

Intellectuele eigendom

  • Geheimhouding
  • Handelsnamen
  • Licenties/royalties
  • Merkenbescherming
  • Varia

Overeenkomsten

  • Algemene voorwaarden
  • Consumenten(ver)koop
  • Import/export
  • Inkopen
  • Offertes
  • Varia
  • Verkopen

Pensioen

  • Bedrijfspensioenfonds
  • DGA
  • Personeel
  • Varia
  • Verzekeren

Rechtsvorm

  • BV
  • Coöperatie
  • Internationaal
  • NV
  • Personenvennootschappen
  • Stichtingen
  • Varia
  • Verenigingen

Vastgoed

  • Aannemingsovereenkomst
  • Belastingen
  • Financiering
  • Huur & verhuur
  • Koop en verkoop o.g.
  • Projectontwikkeling
  • Varia
  • Vergunningen

Verzekeringen

  • Auto
  • Bedrijf
  • Personeel
  • Privé
  • Varia

Werkgeverszaken

  • Arbeidsovereenkomst
  • Arbo
  • Cao
  • Loonbelasting & premies
  • Or
  • Varia
  • Volmachten aan werknemers
  • Ziekte & verlof
  • Zzp´er (VAR/DBA)

Voor deze adviesbrief kiest u uit de volgende abonnementsformules ...

papier + digitaal

  • per de post elke maand in uw brievenbus
  • per e-mail elke maand in uw mailbox
  • 24/7 online toegang tot de digitale versie (website + app)
  • alle eerder verschenen artikelen beschikbaar in het digitale archief

alleen digitaal

  • per e-mail elke maand in uw mailbox
  • 24/7 online toegang tot de digitale versie (website + app)
  • alle eerder verschenen artikelen beschikbaar in het digitale archief

Ontdek ons voordelige aanbod per abonnementsformule hieronder!

In het recentste nummer leest u adviezen over ...


jaargang 3 - nummer 4 - 27.06.2019

PERSONEEL

Tijdelijke arbeidscontracten, wat komt er?

Nu de Eerste Kamer de ‘Wet arbeidsmarkt in balans’ heeft aangenomen, veranderen de regels voor opeenvolgende tijdelijke arbeidscontracten per 1 januari 2020. Hoe dan?

BELASTINGCONTROLE

Bij steekproeven fiscus geen steken laten vallen ... 

U krijgt als administrateur ongetwijfeld te maken met boekenonderzoeken door de fiscus. Zij hanteert verschillende controlemethoden. We lichten er één uit voor u, de steekproeven. Hoe werkt dat en wat mag de fiscus daarbij wel en wat niet? Wat kunt u zoal doen?

FINANCIEEL BELEID

Begroten is een must, maar hoe blijft u ‘in control’?

Een begroting is het spoorboekje voor elke onderneming. Het geeft immers aan welke prestaties de onderneming moet leveren om financieel robuust te blijven. Maar hoe zorgt u er nu voor dat de begroting ook aansluit op de praktijk van alle dag?

FACTUUR

E-facturatie buiten de Europese Unie?

Zoals u weet, is de reikwijdte van e-facturatie en de Europese norm bedoeld voor de Europese Unie. Dat roept gelijk de vraag op hoe u dan moet e-factureren aan klanten buiten de EU. Er is immers geen wereldwijde facturatiestandaard, of ...

BEDRIJFSKOSTEN

Upgrade naar energielabel C voor kantoorpanden aftrekbaar?

Per 2023 moet een verhuurd kantoorpand minimaal energielabel C hebben. Als het verhuurde pand energielabel D of hoger heeft, moet de verhuurder investeren om het minimaal naar energielabel C te brengen. Hoe zijn de (forse) investeringen aftrekbaar?

RECHT

Nieuwe regeling per 2020 voor alimentatieduur

Recentelijk is er een nieuwe wet aangenomen die de termijn voor de alimentatieverplichting per 1 januari 2020 gaat wijzigen. Deze nieuwe wet gaat alleen gelden voor nieuwe gevallen Dit kan behoorlijk verschil maken. Wat is nu handig om hierover te weten?

BREXIT

Afwachten wat de kosten gaan zijn of toch actie ondernemen?

De Brexit en het einde van het premierschap van Theresa May beheersen al langere tijd het nieuws. Wat er ook gebeurt, de Brexit brengt kosten en dus risico’s met zich mee. Maakt u vooraf een inschatting van deze risico’s of laat u het gewoon op u afkomen?

PERSONEEL

Nieuwe regels voor oproepcontracten

Nu de ‘Wet arbeidsmarkt in balans’ definitief per 1 januari 2020 ingaat, gaat er ook het een en ander veranderen voor oproepkrachten. Wat gaat er veranderen voor oproepovereenkomsten? Kunt u daarop anticiperen?

RECHTSPERSONEN

Deponeren van een jaarrekening, wat nu regelen en bewaken?

Het deponeren van een jaarrekening is noodzakelijk. De gevolgen van het niet of niet op tijd indienen, kunnen namelijk groot zijn. Hoe zit dat ook alweer en maakt de wetswijziging dat eenvoudiger? Wat speelde er laatst?

SUBSIDIE

Subsidieregeling eerlijk, gezond en veilig werk

Klik op de afbeelding en bekijk een voorbeeld van de gedrukte versie ...

Aanbod
Looptijd
Frequentie
Papier
Via e-mail
App
Website
Opbergmap

 

 

PAPIER + DIGITAAL

Abonneeaanbod

€ 205

 103,-

Bij meerdere jaarabonnementen
1 jaar
Maandelijks
Prijzen zijn excl. btw

Standaardaanbod

 205,-

1 jaar
Maandelijks
Prijzen zijn excl. btw
DIGITAAL

Ontdekkingsaanbod

GRATIS

Eenmalig aanbod
3 maanden
Maandelijks

 

 

Prijzen zijn excl. btw

Standaardaanbod

 185,-

1 jaar
Maandelijks

 

 

Prijzen zijn excl. btw
Loading

Een vraag?
Bel onze Klantenservice

0492 - 59 31 31