Onze oplossingen

Aanbieding ontvangen?

Waar vind ik deze code?

Zo optimaal mogelijk een nieuw huurcontract voor bedrijfsruimte sluiten óf verlengen

Voor huurder en verhuurder

Een Tips & Advies-Dossier over ... 

samengevat

In dit dossier voorzien de auteurs u van praktische tips waarmee u direct geld kunt besparen. De huurprijzen staan onder druk, en veel bedrijfsruimte staat op dit moment leeg.

in detail

Er zijn drie belangrijke momenten als u huurt of verhuurt. De tips en adviezen in dit dossier zijn onderverdeeld in deze drie belangrijke momenten:

  1. Voorafgaand en tijdens het sluiten van een huurovereenkomst
    • Uw rechten en plichten
    • Prijs en looptijd
    • Bedrijfsruimte ver(huren) zoals kantoren, loodsen, hallen en praktijkruimten
    • Middenstandsbedrijfsruimte zoals horeca en detailhandel
  2. Gedurende de overeenkomst
    • Het verlengen van een overeenkomst
    • Aanpassen huurcontract
    • Omgaan met conflicten
  3. Bij het beëindigen van een overeenkomst

Bij dit dossier hoort ook een online service met modelovereenkomsten, bijzondere voorwaarden (bedingen) en checklists die u kunt gebruiken en aanpassen.

Dit Tips & Advies-Dossier is er speciaal voor ... 

huurder en verhuurder

  • die op de hoogte willen zijn over de laatste (ver)huurovereenkomsten

Bij dit Tips & Advies-Dossier ontvangt u ook een ... 

online service met gebruiksklare modeldocumenten en/of tools

  • om de adviezen en oplossingen direct in de praktijk toe te passen
  • eenvoudig aanpasbaar aan uw persoonlijke gegevens en situatie

Dit Tips & Advies-Dossier is samengesteld door ... 

mr. Nanda B.N.J. de Wilde

  • vastgoedadvocaat

mr. Lobke Opsteen

  • vastgoedadvocaat

In dit Tips & Advies-Dossier leest u ...

Inhoudstafel

Voorwoord

1. Wat (ver)huurt u?

1.1. Wat u zeker moet weten over het huurrecht (en niet meer)

1.2. Van welk type bedrijfsruimte is er sprake?

1.3. Casussen

2. U huurt een nieuwe bedrijfsruimte

2.1. Inleiding

2.2. Willems Assurantiën, middenstandsbedrijfs­ruimte of toch overige bedrijfsruimte?

2.3. Onderhandelen over de prijs: wat mag wel en wat niet?

2.4. Hoe zit het met de lengte van een huurcontract?

2.5. Wat kunnen partijen nog meer afspreken?

3. Mag u het contract tussentijds wijzigen of opzeggen?

3.1. Inleiding

3.2. Looptijd en einde van het huurcontract

3.3. Wat kunt u tussentijds regelen ten aanzien van de prijs?

3.4. Andere zaken waarop u moet letten?

3.5. Faillissement (bij ‘290-bedrijfsruimte’ en overige bedrijfsruimte)

3.6. Schema vereisten opzegging middenstands­bedrijfsruimte

4. Uw huurcontract loopt af en dan?

4.1. Inleiding

4.2. Liever verlengen onder dezelfde voorwaarden?

4.3. Of toch maar een nieuw contract sluiten?

4.4. Uw huurcontract eindigt, wat dan?

5. Schematische samenvattingen

5.1. Einde huur overige bedrijfsruimte

5.2. Einde huur middenstandsbedrijfsruimte

5.3. Vereisten opzegging middenstandsbedrijfsruimte

6. Overzicht van de modellen op de Download Zone

Aanbod
Pagina's
Online service

 

 

PAPIER + ONLINE SERVICE

Standaardaanbod

 

 94,-

82
Prijzen zijn excl. btw

Aanbieding ontvangen?


Een vraag?
Bel onze Klantenservice

0492 - 59 31 31