0492 - 59 31 31

Van 09.00 uur tot 12.30 uur
Van 13.30 uur tot 17.00 uur
(op vrijdag tot 16.00 uur)
Onze oplossingen

Aanbieding ontvangen?

Online klantenservice

 

Vragen over een lopend abonnement   |   Vragen over een bestelling

Vragen over een lopend abonnement

Wijziging in gegevens doorgeven …

Geef met behulp van het invulformulier uw adreswijziging door. Het eerstvolgende nummer van uw adviesbrief sturen we naar het nieuwe adres.
Klik hier voor de contactgegevens.

Verhuizen naar het buitenland …

Ook in het buitenland kunt u onze adviesbrieven ontvangen. Hiervoor brengen we wel per abonnementsperiode extra verzendkosten in rekening. Hoeveel is afhankelijk van het land waarnaar de adviesbrief wordt gestuurd. Neem contact op met onze afdeling Klantenservice voor meer informatie. .
Klik hier voor de contactgegevens

Geen adviesbrief ontvangen …

Zomer-/kerstperiode
Tijdens de zomervakantie en de kerstperiode publiceren we gedurende enkele weken geen adviesbrieven. Op de voorpagina van de laatste adviesbrief vóór deze vakantieperiodes vermelden we wanneer de volgende adviesbrief verschijnt.

Problemen met de bezorging van de adviesbrief
Ontvangt u onze adviesbrieven heel onregelmatig? Neem contact met ons. Wij zoeken uit hoe dit komt en doen ons uiterste best om het probleem op te lossen.
Klik hier voor de contactgegevens.

Betaling vergeten
Wij hebben uw abonnement misschien stopgezet omdat wij uw betaling niet hebben ontvangen. Als dit het geval is, betaal dan alsnog. De ontbrekende nummers sturen wij u direct toe.

Ontbrekende nummers aanvragen …

Als u een nummer van uw adviesbrief mist, die verschenen is tijdens uw (betaalde) abonnementsperiode, kunnen wij u die gratis nasturen. U kunt het nummer opvragen bij onze afdeling Klantenservice. Vergeet niet uw klantnummer, adresgegevens, de titel, de jaargang en het nummer van de ontbrekende adviesbrief te vermelden.
Klik hier voor de contactgegevens.

Het klantnummer …

Het is nuttig dit nummer in alle communicatie met Indicator BV te vermelden. Zo kunnen wij uw vraag sneller beantwoorden. Uw klantnummer zenden wij u bij aanvang van uw abonnement toe. U vindt het ook op de envelop waarin u uw adviesbrief ontvangt, net boven de adresgegevens. Het klantnummer staat ook vermeld op de factuur (nummer met drie tot zes cijfers).

Extra opbergmap bestellen …

Bestel aan de hand van het invulformulier een extra opbergmap om uw adviesbrieven in op te bergen. Bij de verlenging van uw abonnement krijgt u per post automatisch een nieuwe opbergmap.

Abonnement verlengen …

Wij sturen u automatisch een factuur voor een nieuwe abonnementsperiode. Betaal deze tijdig en uw abonnement loopt zonder onderbreking door. Bij verlenging van uw abonnement ontvangt u per post een nieuwe opbergmap.

Kortingen …

Heeft u al een actief abonnement, dan krijgt u een eenmalige korting op elk bijkomend abonnement op dezelfde of een andere adviesbrief, tenzij anders vermeld. Deze korting is niet cumuleerbaar met andere kortingen.

Kopiefactuur aanvragen …

Vraag met behulp van het invulformulier een kopie van een factuur aan.
Klik hier voor de contactgegevens.

Abonnementskosten fiscaal aftrekbaar …

Uw abonnement op een adviesbrief is fiscaal aftrekbaar. U moet dan wel bewijzen dat het om vakliteratuur gaat, m.a.w. informatie waarmee u inkomsten of winst kunt behouden of verwerven. Binnen dezelfde context kunt u ook de btw terugvragen indien het om een beroepsmatige uitgave gaat.

Abonnement opzeggen …

Een abonnement opzeggen kunt u telefonisch doen of schriftelijk: per brief, per fax of per e-mail. Klik hier voor het invulformulier om uw abonnement te stoppen. Of klik hier voor onze contactgegevens. Wij willen graag weten waarom u uw abonnement opzegt zodat wij onze publicaties nog beter aan kunnen passen aan de verwachtingen van onze lezers. Klik hier voor de contactgegevens.

Andere vragen …

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Klik hier voor de contactgegevens.

 

Vragen over een lopend abonnement  |  Vragen over een bestelling

Vragen over een bestelling

Prijzen, kortingen, voorwaarden, extra’s …

Op deze website vindt u per publicatie alle belangrijke gegevens. In uw winkelwagen worden de belangrijkste gegevens nog eens herhaald. De opgegeven prijzen zijn exclusief btw. De verzendkosten voor leveringen binnen Nederland zijn altijd bij de prijs inbegrepen.

Voor BelastingZaken en Fiscaal en meer, een samenwerking tussen Sdu en Indicator, gelden de voorwaarden van Sdu. Voor meer informatie over deze leveringsvoorwaarden kunt u terecht op de volgende link: Leveringsvoorwaarden Sdu

Verzending naar het buitenland …

Ook in het buitenland kunt u onze adviesbrieven en andere publicaties ontvangen. Hiervoor rekenen we wel per bestelling/abonnement extra verzendkosten. Hoeveel is afhankelijk van het afleveradres. Neem contact op met onze afdeling Klantenservice voor meer informatie.
Klik hier voor de contactgegevens

Startdatum van een abonnement …

Wij verwerken direct elke abonnementsaanvraag. Uw abonnement gaat in vanaf het eerstvolgende nummer dat verschijnt na de verwerking van uw abonnementsaanvraag. Een online abonnement gaat direct in na uw inschrijving, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. De factuur en de opbergmap sturen we u apart op.

Levertermijn van een bestelling …

Wij verwerken uw bestelling direct. De bestelde uitgave sturen we u binnen twee weken per post op. De factuur ontvangt u gelijktijdig. Bij een eventueel probleem lichten wij u direct in.

Betaling …

Neemt u een abonnement op een adviesbrief, op een digitaal product of bestelt u een andere publicatie, dan sturen wij u een factuur. U hoeft dus bij de bestelling niet direct te betalen. De betaling dient plaats te vinden door overschrijving van het verschuldigde bedrag op het rekeningnummer dat vermeld staat op de factuur.

Fiscaal aftrekbaar …

Een abonnement op een adviesbrief is fiscaal aftrekbaar. U moet dan wel bewijzen dat het om vakliteratuur gaat, m.a.w. informatie waarmee u winst of inkomsten kunt behouden of verwerven. Binnen dezelfde context kunt u ook de btw terugvragen indien het om een beroepsmatige uitgave gaat.

Altijd 14 dagen bedenktijd …

U kunt maximaal 14 werkdagen na het ontvangen van uw bestelling of het ontvangen van uw eerste nummer van een adviesbrief uw bestelling/abonnement annuleren. Dit kan telefonisch, per brief, per fax of per e-mail. Wij verzoeken u de bestelde uitgave, uitgezonderd de adviesbrieven, ons binnen de 14 werkdagen na het annuleren per post in de originele verpakking terug te sturen.
Klik hier voor de contactgegevens.

'Stop-wanneer-u wilt'-garantie …

U kunt een abonnement op een adviesbrief voor het einde van de lopende abonnementsperiode schriftelijk stopzetten (per e-mail, brief of fax). Wij betalen u direct het resterende deel van uw abonnementsgeld terug. Wij willen graag weten waarom u uw abonnement opzegt zodat wij onze publicaties nog beter aan kunnen passen aan de verwachtingen van onze lezers.
Klik hier voor de contactgegevens.

Dezelfde adviezen in verschillende adviesbrieven …

Een aantal adviesbrieven heeft een groene kleur. Deze adviesbrieven hebben een aantal gemeenschappelijke adviezen. Ze richten zich echter wel tot verschillende beroepsgroepen. De adviezen zijn dan ook aan elke groep aangepast. Een combinatie van groene titels raden wij dus ook niet aan. Andere adviesbrieven kunt u wel combineren (ook met een groene titel).

Andere vragen …

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Klik hier voor de contactgegevens.